do góry
Bezpłatny dostęp na 30 dni do INFORFK skorzystaj
Pobieranie danych...
Powrót do menu głównego
 
drukuj pomniejsz czcionkę pomniejsz czcionkę powiększ czcionkę

Monitor Księgowego 1/2023, data dodania: 13.12.2022

Porada aktualna na dzień 10-11-2024

Czy o utracie prawa do ryczałtu ewidencjonowanego należy powiadomić urząd skarbowy

Czy o utracie prawa do ryczałtu ewidencjonowanego należy powiadomić urząd skarbowy Podatnik rozliczał się ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych. Pod koniec 2022 r. utracił jednak do niego prawo. Czy miał obowiązek powiadomić o tym fakcie urząd skarbowy? Teoretycznie nie ma takiego obowiązku. Podatnik nie musiał więc wysyłać powiadomienia do urzędu skarbowego, że utracił prawo do korzystania z ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Radzimy jednak wysłać takie powiadomienie do naczelnika urzędu skarbowego właściwego według miejsca zamieszkania pracownika. Warto pamiętać, że w takim przypadku...

(...)


Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych
Jeżeli nie masz dostępu to zamów w atrakcyjnej cenie!

Chcesz uzyskać dostęp do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych?

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Zamów teraz

Nie pamiętasz hasła?
Kliknij tutaj

Potrzebujesz pomocy?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od IFK Platforma Księgowych
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK