-
Czy z wynagrodzenia pracownika można potrącić kwoty nadpłacone wskutek pomyłki osoby rozliczającej płace
data dodania: 18.10.2022
-
Jak poprawić błąd w przypadku nadpłaty pracownikowi wynagrodzenia
data dodania: 18.01.2022
-
Czy nadpłatę świadczenia rehabilitacyjnego można potrącić z przyszłej wypłaty tego świadczenia
data dodania: 20.08.2021
-
Czy można skorygować nadpłatę wynikającą z zawyżonej stawki VAT w kasie fiskalnej
data dodania: 14.04.2021
-
Czy można odzyskać zaliczki wpłacone do urzędu skarbowego, jeżeli przedłużono termin ich płatności
data dodania: 18.02.2021
-
Jak rozliczyć i skorygować nadpłacone pracownikowi świadczenia chorobowe
data dodania: 20.11.2019
-
Jak prawidłowo rozliczyć nadpłatę zasiłku chorobowego
data dodania: 20.08.2019
-
Jakie obowiązki ciążą na podatniku, gdy w wyniku korekty deklaracji VAT powstanie zaległość i nadpłata
data dodania: 01.08.2019
-
Czy od ubezpieczonego można żądać zwrotu zasiłku, który został mu bezpodstawnie wypłacony
data dodania: 21.01.2019
-
Jak ustalić przekroczenie podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z dwóch stosunków pracy
data dodania: 19.10.2018
-
Czy dłużnik wykazuje w deklaracji VAT sprzedaż dokonaną przez komornika
data dodania: 28.02.2018
-
Jakie dokumenty trzeba złożyć, żeby prawidłowo skorygować deklarację VAT zlikwidowanej spółki cywilnej?
data dodania: 20.10.2017
-
Co robić z drobnymi różnicami na rozrachunkach
data dodania: 03.08.2017
-
Czy można zaliczyć nadpłatę w podatku stanowiącym dochód budżetu państwa na poczet podatku stanowiącego dochód samorządu
data dodania: 06.07.2017
-
Co zrobić, gdy ZUS opóźnia się ze zwrotem płatnikowi nadpłaconych składek
data dodania: 12.06.2017
-
Czy wykazując nadpłatę zaliczek w zeznaniu CIT-8, należy składać wniosek o zwrot nadpłaty
data dodania: 27.03.2017
-
Jak rozliczyć zbieg zaległości podatkowej i nadpłaty
data dodania: 23.05.2016
-
Czy nadpłatę wynagrodzenia można potrącić z ekwiwalentu za niewykorzystany urlop
data dodania: 24.07.2015
Jeden z naszych pracowników w ostatnim tygodniu lipca przestał przychodzić do pracy. Informację o tym fakcie otrzymaliśmy po wypłacie wynagrodzenia za lipiec, w związku z czym pracownik otrzymał za ten miesiąc pensję w pełnej wysokości.
-
Jak rozliczyć w księgach rachunkowych drobną niedopłatę lub nadpłatę należności
data dodania: 17.03.2015
Często się zdarza, że klienci (kontrahenci) pomyłkowo nie dopłacają albo nadpłacają drobne kwoty (np. 1, 2, 3 grosze). Wówczas powstaje problem, czy należy utrzymywać te różnice na koncie rozrachunków, czy też odpisywać je w koszty/przychody.