do góry
Bezpłatny dostęp na 30 dni do INFORFK skorzystaj
Pobieranie danych...
Powrót do menu głównego
 
drukuj pomniejsz czcionkę pomniejsz czcionkę powiększ czcionkę
Monitor Księgowego 8/2021, data dodania: 22.07.2021

Porada aktualna na dzień 23-11-2024

Czy można anulować fakturę, gdy kontrahent twierdzi, że usługa nie została należycie wykonana

Czy można anulować fakturę, gdy kontrahent twierdzi, że usługa nie została należycie wykonana PROBLEM Przedsiębiorca (podatnik VAT czynny) wykonał 21 kwietnia 2021 r. usługę dezynfekcji pomieszczeń biura kontrahenta. Na udokumentowanie usługi wystawił 6 maja 2021 r. fakturę, którą kontrahent otrzymał 7 maja 2021 r. Kontrahent odmawia zapłaty, twierdząc, że zastosowane środki dezynfekujące nie spełniały norm określonych przez Główny Inspektorat Sanitarny i że usługa została wykonana nienależycie. Faktura została ujęta w rejestrze sprzedaży i JPK_V7M za kwiecień 2021 r. Czy przedsiębiorca może...

(...)


Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych
Jeżeli nie masz dostępu to zamów w atrakcyjnej cenie!

Chcesz uzyskać dostęp do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych?

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Zamów teraz

Nie pamiętasz hasła?
Kliknij tutaj

Potrzebujesz pomocy?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od IFK Platforma Księgowych
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK