do góry
Bezpłatny dostęp na 30 dni do INFORFK skorzystaj
Pobieranie danych...
Powrót do menu głównego
 
drukuj pomniejsz czcionkę pomniejsz czcionkę powiększ czcionkę
Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń 23/2017, data dodania: 17.11.2017

Jak traktować dyżur pracownika pod telefonem

Jak traktować dyżur pracownika pod telefonem PROBLEM Pracownik ma pełnić dyżur pod telefonem komórkowym. Będzie miał obowiązek odbierać połączenia od pracodawcy i stawić się w pracy w wyznaczonym czasie, jeśli zajdzie taka potrzeba. Jak należy traktować taki dyżur? RADA Dyżur pod telefonem jest dyżurem pozazakładowym. W czasie takiego dyżuru pracownik może przebywać nawet w swoim domu. Czas takiego dyżuru nie jest wliczany do czasu pracy pod warunkiem, że w tym czasie pracownik nie świadczył pracy. Dyżur ten nie może jednak...

(...)


Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych
Jeżeli nie masz dostępu to zamów w atrakcyjnej cenie!

Chcesz uzyskać dostęp do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych?

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Zamów teraz

Nie pamiętasz hasła?
Kliknij tutaj

Potrzebujesz pomocy?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od IFK Platforma Księgowych
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK