do góry
Bezpłatny dostęp na 30 dni do INFORFK skorzystaj
Pobieranie danych...
Powrót do menu głównego
 
drukuj pomniejsz czcionkę pomniejsz czcionkę powiększ czcionkę
Monitor Księgowego 21/2015, data dodania: 26.10.2015

Jak ustalić moment powstania przychodu przy sprzedaży bonów gastronomicznych

Jak ustalić moment powstania przychodu przy sprzedaży bonów gastronomicznych PROBLEM Spółka z o.o. prowadzi restaurację. Jednym z elementów prowadzonej akcji marketingowej jest sprzedaż bonów na realizację określonych usług w terminie nie dłuższym niż 1 rok. Bony to dokumenty na okaziciela o określonej wartości nominalnej uprawniające do bezgotówkowego zakupu usług gastronomicznych. Po otrzymaniu zapłaty wystawiamy faktury zaliczkowe. Klienci nabywają bony, płacąc ich cenę nominalną. Bony nie będą realizowane po upływie terminu ich ważności. W przypadku gdy wartość zakupionej usługi gastronomicznej przewyższa...

(...)


Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych
Jeżeli nie masz dostępu to zamów w atrakcyjnej cenie!

Chcesz uzyskać dostęp do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych?

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Zamów teraz

Nie pamiętasz hasła?
Kliknij tutaj

Potrzebujesz pomocy?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od IFK Platforma Księgowych
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK